.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست فرمانداري قائمشهر معرفی شد
سرپرست فرمانداري قائمشهر معرفی شد

با حضور مديركل سياسي و انتخابات استانداري مازندران، سرپرست فرمانداري قائمشهر معارفه شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، بعد ازظهر امروز علي پيرفلك معاون فرمانداري قائمشهر طي حكمي از سوي استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداري قائمشهر معرفي شد.
در آيين معارفه علي پيرفلك كه با حضور مديركل سياسي و انتخابات استانداري مازندران و آيت‌الله علي معلمي و مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان قائمشهر در سالن اجتماعات فرمانداري قائمشهر اجرا شد، سرپرست فرمانداري قائمشهر با تقدير از خدمات 5/3 ساله حسن قلي زاده فرماندار پيشين قائمشهر اظهار داشت: تلاش ما حركت به سوي مديريت صادقانه و آراسته شدن با ويژگي‌هاي يك مدير اسلامي ست.
وي با بيان اينكه بعد از سپري شدن پنج سال از عمر دولت نهم و دهم ما شاهد اقدامات برجسته‌اي در امور كشوري و شهرستاني بوديم، خاطرنشان كرد: در شهرستان قائمشهر در بخش بهداشت، تربيت بدني، رفاه و عمران شهري و زيرساخت‌ها از جمله راه و آب شرب بهداشتي و كشاورزي خدمات شاياني صورت گرفته است.
پيرفلك تصريح كرد: ادامه روند خدمت رساني و رفع مشكلات پيش روي در بخش مسكن محرومان و بهداشت و درمان را آن چنان كه شايسته مردم فهيم قائمشهر باشد ادامه خواهيم داد.
وي در پايان تاكيد كرد: اهداف ما در راستاي ادامه راه شهيدان و عمل به منويات رهبري و امام راحل و نيز حركت براي تحقق شعارهاي دولت عدالت محور است.
حسن قلي‌زاده هفته گذشته به عنوان معاون برنامه‌ريزي استانداري خراسان شمالی معارفه شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 آبان 1389
جمع مسئولین پرتلاش-نخبه -باتجربه ومردمدار قائمشهر جمع شد هردم از این باغ بری میرسد.....!!!!!
غلی 4 آبان 1389
باید به آقای صلاحی حق داد که به برخی انتصابات مسئولین ایراد وارد ساختنتد. درهمین قائمشهر برای پست فرمانداری بیش از 20 نفر مطرح شد و از معاون سیاسی تا نمایندگان مجلس و چهره های بانفوذ شهرستان دنبال مهره حزبی و حرف گوش کن خودشان هستند و برایشان اصلا توسعه شهرستان مهم نیست .واما موضوع دیگر این است که واقعا در بدنه وزارت کشور و دستگاه های تابعه در این 30سال نیروی متخصص و زبده تربیت نشده که بتواند پست های حساس در استانداری و فرمانداری ها و بخشداریها را تصاحب کند . واقعا وزارت کشور وزارت خانه بی درو پیکری است
رها 6 آبان 1389
البته آقاي پيرفلك سرپرست جديد فرمانداري شهرستان قائشهر سابقه 15 ساله مديريت در ادراه كل امور مرزي وزارت كشور دارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.